Kan vi inte vara nära bara en minut?


Jag kan knappt tro det själv. Jag fick mitt första godkänt i matte B idag, och fyyyysatan vabra det känns! Jag kämpade riktigt hårt och känslan när det lönar sig att slita arselt av sig är helt gudomlig. Var tvungen att skryta lite haha..

Nu på kvällskvisten så kom Evelina förbi en snabbis för att sola härborta på hörnet med mig, tror vi båda behövde det rejält! Blekfisarna 1 och 2...
Imorn så blir det upp lite tidigare, då jag ska smita förbi morfar, han ska nämligen hjälpa mig boka biljetter till Avicii den andra mars!!! Han var ju tvungen att sätta in en extra konsert för dom som inte fyllt arton för det blev kalabalik haha... Hörs efter en välförtjänt dusch gubbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0