23:11

Postat av: Veronika

Vilken är din bästa hårfärg? :)

svar: Jag föredrar helt klart att vara brunett, men annars tycker jag blont på andra kan vara hur fint somhelst! beror ju självklart på också vem det är på.

Postat av: josefine järild

varför har du bara bh på dig? :) haha nej men, öhm ja vill veta typ några saker man inte vet om dig! :p

svar: hahahhahah.... för att det är skönt? nejmen, något som ingen vet...hmmhmm... När jag va liten älskade jag att smeka köttförpackningar i affären för jag tyckte det va lent hahaha. Fast aldrig köttfärs.

Postat av:

vilka är dina närmsta vänner?:) och vilken skola går du på?:)

svar: mina närmaste vänner skulle jag säga är mina gamla killkompisar, några tjejer ifrån min gamla skola och brudarna i klassen, och jag går på JENSEN Gymnasium Södra :)

Postat av:

hur länge har ditt längsta förhållande varat och vad föredrar du att vara i ett förhållande eller singel?

svar: Just nu föredrar jag faktiskt att vara singel eftersom jag är i en period då jag vill känna mig självständig och inte binda mig till någon.
Mitt längsta förhållande varade i sex månader ganska precis. Det va mitt senaste förhållande och det avslutades för ca ett och ett halvt år sedan.




Helgen har innehållet en massa fina vänner och partaj! Jag kunde inte vara mer nöjd, eller jo, om jag pluggat lite. Så det ska jag sätta mig och göra snart hehe. Imorgon går jag till tolv, super! I lördags färgade jag håret väldigt mörkt och jag älskar det!












Kommentarer
Postat av: malin

desamma snygging!



love <3

2011-01-31 @ 08:24:31
URL: http://melllz.blogg.se/
Postat av: Tobiasvilde

Nice site, welcome to my

2011-11-04 @ 07:36:00
URL: http://tobiasvilde.bloghy.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0