Ännu mer för längesen

Idag ska jag förmodligen möta min allra stösta skräck och jag håller seriöst på att fega ur och gå och lägga mig under täcket igen. Jag ska nämligen till läkarn och dom kommer vilja ta blodprover........... När jag hade körtelfeber i sjuan så stack dom nämligen mig nio gånger om dagen hur länge som helst med tanke på hur sjuk jag var och har traumatiska upplvelser ifrån när dom höll i mig och band fast mig när jag inte ville... Jaja nu ska jag iaf ta mig mot axelsberg där Högis möter mig för att vara moraliskt och troget stöd. Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Jessica [Mamma,Design,Djur.Personligt.m.m.]

Hej!

jag har just nu en designutlottning på min blogg : http://mammajessica.webblogg.se/2011/november/designutlottning-8.html om du är intresserad av en ny.. kommer dyka upp ytterligare en design i helgen också till utlottning..



mvh, Jessica Lindström

2011-12-01 @ 12:51:14
URL: http://mammajessica.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0