Den vackraste stunden i livet va den när du kom

Vad heter du? - Mimmi Gabriella Ström
Vad kallas du? - bella, bells, gabbi.
Vad vill du bli kallad? - Gabriella funkar väl? 
Födelsedatum? - 21 maj 1994
Stjärntecken? - oxe (y)

favorit musik? - det jag känner för just den stunden
Msn? - är något jag starkt har lust att bojkotta
troende? - nej, men skulle ju vara ett plus i kanten om Han fanns den där Gud...
Vart bor du? - Stockholm, sweeeden
Vad har du för mobil? - Nån jävla ekologisk miljölur
Har du en egen dator? - My rescue
Vilka är dina bästavänner? Skulle väla vara min bruttor i klassen isf
Har du något husdjur? - Mark min bebis
Sommarens planer? - eeeh? ta det som d kommer och va spontan är nog min grej
Intressen? -plugga *ironi*
Namnsdag? - 19 februari
Vad skulle du vilja heta? - allt annat än majvor..typ.

Hur ser din drömkille/drömtjej ut? - vene, har inte träffat han än!
Var skulle du bo om du fick välja? - Inte i stockholm

Vilken är din favoritdryck? - utan tvekan, mjölk.

Hatar du någon just nu? - om jag gör 
Saknar du någon just nu? - ingen speciell, förutom mig själv:)

Vad gjorde du igår kväll? - jag sov, sen sov jag lite mer
Vad är du bra på? - inte mycket heheheh
Något du tycker är kul? - att mobba andra har alltid varit lite smått kul sådär
Har du varit ute idag? - skola
Vem ringde du senast? - mamma
Vem ringde dig senast? - mamma (haha jag har inga vänner)
Hur många hus har du bott i? - 2 lägenheter m mami och tre lägenheter och 2 hus med papi
Bäddar du sängen? - jaa, typ tvångstanke
vem sov du senast hos? - axel
Vad lyssnar du på just nu? -  Eminem - Mockingbird
Vill du tatuera dig? - ska göra de snart!
Vad stör du dig på?- denna lista
Är du död? - kanske? vem vet
Älskar du din dator? - jaa? min life saver! 
Bada eller sola? - sola
Åska eller sol? - Sol
Röker du? - no
Äter du? - nej har aldrig stoppat något i min munn!
Snusar du? - jaaa klart jag gör. vilken 16årig tjej gör inte? 
Vad tänker du när du ser din spegelbild? åh herregud *svimmar för ja e så snygg*
Vågar du rapa högt inför andra? - haha ja?
Vad skall du göra sen? - sova <3<3<3<3
Vad ska du göra imorgon? - skola, sen äre lilllördag!
Öl eller vin? - vin
Vad klarar du dig inte utan? - musik
Vill du ha barn någon gång? - OM dom är snälla, snygga och sjukt talangfulla så!



Kommentarer
Postat av: Anonym

e det där din kille ?

2010-11-17 @ 13:17:59
Postat av: Anonym

har rubriken nått med killen på bilden att göra?;)

super bra blog du har iallafall!

kram!

2010-11-17 @ 16:01:00
Postat av: Gabriella

haha nej det är inte min kille :) Han är en väldigt bra kompis, och det där är en bild ifrån balen vi hade i nian :)



Tack så mycket!

2010-11-17 @ 22:45:50
URL: http://gbriella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0