10/11

Åh herregud. Jag skulle behöva småplugga, men tror jag tar det med min kära morfar imorn efter skolan imorgon. (P.S, jag har panik över min italienska, men vet inte om jag orkar bry mig...)

SNART äre grey's, happy times. Jag blir så glad av att se människor cuttas upp samtidigt som läkarna står och flörtar med varandra eller är i egna intriger medans de står med sina händer i en.... får en att tänka på vad som kan ha försigott när jag opererats...hehehe.

Jag är då redan extreeemt trött på snön, helt sjukt. Jag gör vad-som-helst för att dra utomlands med någon.
Jag har även lite ångest över att jag varit hemma två dagar nu, även om jag faktiskt är sjuk...pallanteeeee


hela mitt lov spenderades i Gävle, det gjorde mig på extremt bra humör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0