Torsdagskväll

Jag har funtat.....
Snart är det dags, att gå ut nian. Det känns riktigt jävla stort. Ny skola, ny omgivning och nya vänner.
Om jag ska avar helt ärlg så är jag faktiskt lite rädd....  rädd att allt ska gå åt helvete med de vänner jag redan har, för att man ska glida ifrån varandra alldeles för mycket. Men jaja, jag antar att det ordnar sig, som allt annat.
Igår natt så hamnade jag bredvid Jonna, myyyysis.
När vi vaknade, (med den värsta träningsvärken båda två) gick vi till McDonalds och åt frullebrulle..((((((:

Nu, lite tröttare och lite fetare, ska jag titta på film med mami för att sedan somna, nyduschad och fräsch.
so have a nice one, så hörs vi imorn!

som sagt man ska bjuda på sig själv...


Kommentarer
Postat av: bella

fin blogg bella :) kram

2010-05-14 @ 01:09:36
URL: http://isabellaceine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0