Tullinge strand

Det gör ont i mig att se dig med andra, och jag förstår inte ens varför. patetiskt jag vet, men så kommer det nog alltid vara :))))

Jag var bara tvungen att få ner det där någonstans, och fb känns lite onödigt, u know? pallante alla jobbiga "hej jag känner dig knappt men vad har hänt jag kan låtsas bry mig en sekund människor" :D

Nu är jag förövrigt väldigt brun, och det gillas!!!! vene hur länge jag blir här ute, men ett tag till hoppas jag med tanke på vädret som ska komma :) är på jättegott humör btw :D tänker på min framtida snubbe HELA JÄVLA TIDEN. kan bara inte släppa...MAN jag har fallit för en way too old guy, mindre bra.... men sånt funkar också, Visst?
 en ja... väldigt gammal bild !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0