Clouds in the sky

Låg och tittade på både the ring 1 och en liten bit på tvåan igår innan jag somnad gott i Tempur-sängen! Helt galet hur bra man faktiskt sover i dem.
Gick upp vid ungefär nio, och då var det frukost. Hela tiden sedan dess har jag legat i solen och jobbat på brännan, med resultat!!!!! Nu kommer molnen för att titta in en stund, så då tänkte jag att jag kunde ta mig tid att blogga.
Imorogon så ska jag ta bussen härifrån tullinge hem, hem till Sofia förmodligen. Vi ska ha en riktig tjejkväll och bara snacka massor med skit, hur mysigt?
Nej, men nu kommer min härliga vän solen tillbaka. Ska sällskapa mor min i solstolen nu, ha det bra, för det ska jag!

 Jag saknar dig fina vän

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0