some thoughts

Idag är en mindre bra dag, eftersom  jag har ont i hela kroppen, fast psykiskt. Jag är trött på att den enda person som verkligen måste förstå, inte förstår. jag vill inte behöva säga hur det står till med mig, hur jag mår. jag vill att hon ska veta genom att titta på mig, mina prestationer och mina behov. det borde vara så, men det är det inte. hatare. hatar hemligheter.

Annars dåå? måste få skriva av mig lite. Passareinte? tagga långt. :)
skolan idag va väldigt kort! typ två timmar? så borde det vara varje dag. Hejdå :)

Kommentarer
Postat av: fialotta

och jag saknar dig bells. ingen verkar tro på mig längre, men hade för jälva ont i huve... :(

2010-12-02 @ 20:25:40
URL: http://sofiaothelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0