i don't walk alone.

nu sitter jag i skolan och jobbar med min biologiska mångfald och ekosystem (?) det går förvånansvärt bra och enligt min no lärare så är det jag gjort hittills ett vg arbete (h) hahah yessssss håller jag vg nivå så kommer jag in på st martins! jag ska ge järnet, bara för att jag är bäst.

tänkte berätta lite om min helg!
på fredagen åkte jag till min pappa. det va myskväll och inte så mycket den kvällen,
lördag: vaknade, bestämde mej att nu faaa-an och så bar det av. jag tog hål i naveln. asasnyggt. :D
på kvällen blev utgång. träffade massa människor och hade grymt kul. kom hem vid ungefär halv 2.
på söndagen vaknade jag vid halv 7 ?! drog mej upp och käka frukost och sen spelade vi lite wii,
åkte hem vid 5 tiden nångång.

idag vet jag inte vad jag ska göra, men det finns alltid nåt kul :D
men nu ska jag fortsätta med min no -.-' cya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0