oj

hehehe, ni får ursäkta för min hemska uppdateringen, men har haft fullt upp.
wednesday- skola och sen iväg till tc och hämta älskling, übermys. vi drog på bio vid 9 tiden och kom 12 tiden.

thursday- jag fyllde år, vi va ute och grilla och kvällen slutade lite.. jobbigare än jag trodde att den skulle sluta. men innan vare ju sjukt trevligt och jag skulle kalla det lyckat.

igår- va jag, daniel, lisa, albin, jonna och lina på grönan, sen efter det så drog jag lisa daniel och albin hem till mig och jag och älskling lagade mat åt alla oss duktiga som vi är :D. dom drog vid kanske kvart i nio och då hoppade jag och daniel in i duschen.

idag så naknade vi vid tolv, mös och gick runt lite. hans tåg gick halv fem, vilket va det minst trevliga på hela helgen, men efter de så samlade jag mig och åkte till grönan ett tag. så nu sitter jag i sängen, har precis satt på en rulle och måste snart somna ensam.. usch fy och blä. puss.
 jonna hall <3

Kommentarer
Postat av: lina

älskar dig bella :D <3

2009-05-23 @ 23:52:36
URL: http://linakrogstad.blogg.se/
Postat av: Marliine

Vad sägs om cheerkväll snart då?:p

2009-05-24 @ 18:18:05
URL: http://marliine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0