gosssssh va jag har tråkit

random stuffs:
Någon/några som förstår dig - bästavänner
Någon som du längtar efter - min älskling
Någon som du hatar - jag vene
Vem kramade du senast - marcus
Vem kysste du senast - daniel :)
Vem ringde dej senast - lisa
Vem ringde du senast - mami
Har du några kärleksproblem - typ inte
Har du ätit något idag - klart jag har
Har du gråtit idag - nope
Har du skrattat idag - hehe ja(?)

om mig:
Är singel - neessssh
Saknar någon just nu - yesbox
Är rädd för att bli övergiven - kanske
Svär ofta - för ofta
Sjunger i duschen - mohahaha i am king
Morgonperson - hell no
Är kär i kärleken - klart
Skrattar åt mina egna skämt - beror på
Vill ha barn - inte nu :o
Skulle göra plastikoperation om det skulle vara ofarligt - noo

har du:

Glasögon/linser - nehejdu
Piercingar - öronen bara.
Syskon - halvsyskon
Pojk/flickvän - yaman
Jobb - hih nej
Rymt hemifrån någon gång - förlåt mamma
Färgat håret - många ggr
Bra självförtroende - har jag väl
Sagt "jag älskar dig" till någon -yeeah
Varit kär - ohja
Dumpat någon - mhmm
Brutit ett ben någon gång - yepp
Ljugit om var jag är för mina föräldrar - sry
Varit på en blind date - nej, never
Somnat gråtande - ja

brukar du:

Titta dej själv i spegeln - hahahaha ja
Drömma mardrömmar - ganska ofta.
Klä dig i svart - neeej
Hata folk - nehej tronte de
Lita på folk - för ofta har jag lärt mig nu

sista personen som:
sov i din säng - jag(?)
Du delade en dricka med - minns ej, daniel trorja
Skrek på dig - mamma
Du fick sms från - älskling
Du snackade med på msn - axel
Du snackade med i verkligheten - mamma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0