övertrött

jag vet inte vad de är för fel på mig. känns som jag har feber och magen strejkar totalt, usch.
efter att lina lämnade mig idag så kom rikard och han hade någon sorts damp för grejerna till hans moppe hade inte kommit på posten? hahahaha
vi drog och la oss på gräsmattan på myren ett tag och sen hem och grillar korv hemma hos honom.
kom hem ganska nyss, slog en snabb pling till älskling och fick höra lite om hans f'útbol och om hans dag, alltid lika trevligt att höra hans röst. kan inte vänta tills på måndag.!

men nu ska jag tvätta mig, slänga mig i sängen och däcka till någon antingen otäck eller lite mindre otäck film.
puss på min pojkvän och allt han gör för mig, och att jag saknar honom så de gör ont! :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0