You must be an angel

HEjsan.
Nu sitter jag i sängen och jämrar mig över mittterminsrapporten....*mhmmhm* inte så kul.
Idag så fick jag typ MVG på ledarskap på idrotten, de va ju klart härligt men sen fick jag veta att jg har dålig nävaro vilket inte är sant....... faktiskt!
sen går jag fortfarande och  tänker på den där J*vla  so restgrejen som gjorde att jag bara fick g ist för vg.palla sånt.

Nu har vi då fått en hall till vårt nya lag, GR8! alla små söta småglin vi ska träna mihihi. Känns rätt stort att börja som tränare m. Lisa och Jessica, kanon :)

Men nu ska jag tillbaka till att försöka, observera försöka plugga till No-provet imorgon.. cya så länge.

 längesen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0