The way to go

Helluuuuuu.
Ligger i sängen, dunkar music, kollar gilmore girls, äter nudlar och bloggar ,samtidigt :o ! Stor applåd till mig.
Kom precis hem ifrån skolan. Stannade ju kvar i skolan dåra för att kolla på Anne Frank. Fattar inte varför eftersom jag ska skriva om Pearl harbor? Ville väl vara duktig antar jag (a).
iiiiih, imorn drar jag und lisa till gääävle och träffar älsklingar och bästaste bästevän :D fan va tiden går fort men de har jag inga problem med, bara den stannar upp när jag väl kommit dit så jag slipper åka hem igen. Då skulle jag minsan inte klaga.
Men nu måste jag börja tvätta och lägga fram grejer som ska packas ner och sånt. Tare chill och jag hör av mig därbortifrån. pöss

Kommentarer
Postat av: Christine

åh, hoppas ni får det bra! :)

2009-04-23 @ 21:38:10
URL: http://doux.blogg.se/
Postat av: g

tack hjärtat.

2009-04-23 @ 21:42:31
URL: http://gbriella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0