fiasko, mwihiihi

heeeeeey.
kom hem för en stund sen, så nu sitter jag och försöker värma mig för ute är de g a n s k a  kallt vill jag påstå...
de börja med att jag hamna in the segeltorp, mötte upp tjejerna och gjorde ingenting, förutom tele med my baby vilket alltid är lika mys :)
sen drog vi oss mot rikards place men han and eriksson hade ju då inte kommit hem och planen blev ju då inte genomförbar heller. men mys blev de ialf och kul att träffa tjejerna efter ett helt lov ensam hehehhehe, trodde jag sklle bli senil eller nåt.

men nu ska jag faktiskt sätta på en rulle, bädda ner mig för att inte dö av köld och smsa med min bby. goodnightie. <3


Kommentarer
Postat av: christine

hih, yes. I love u!

2009-04-12 @ 11:20:51
URL: http://doux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0