slöjden äntligen klar!

tjatja alla människor, har precis ätit lunch, va äcklig fiskgrateng så jag tog lite grönsaker och roffa åt mej nåra potatisbullar ifrån igår.
Har precis blivit klar med kuddfodralet i slöjden, blev hyffsat bra faktiskt, känner mej lite stolt. :)
"Flamman" (våran lärare med rött oranget hår) sa att jag skulle göra en innerkudde så jag unde använda mitt kuddfodral på en gång, får se hur de blir med de.
Igår kväll så fick vi tag i killarnas nyckel, haha hämnd! vi typ la upp korten så de såg ut som nån hade spelat poker, sen hade vi ritat en teckning med den läskiga döda tjejen från the ring, hahah, enligt marcus så såg den ganska äkta ut.
men nu ska jag dra mej tillbaka och chilla lite innan jag ska tillbaka till slöjden, KYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0