Börja blogga!

Hejhoppgummisnopp på er!
Sitter hemma och kollar lite på teve. Håller även på att tvätta till falun, åker på måndag, YES!
jag kommer ju iåförsig inte åka med dom som jag brukar åka med men jag har ju cissi och tine och marcus så jag kommer väl klara mej antar jag.. men jag kommer fortafarande sakna ihjäl mej efter mina vänner, spc lisa och erika.
Igår va en vääldigt lyckad kväll. Vi va ute och hade de såå himlans kulilul, :D Va ganska många faktiskt, jag lisa erika fanny jessica cissi marcus hampus rikard alvin vagge jeppe andreas fredrik. sen kom de fler människor som joina, vanessa, malin, becca, veronica anna och minna. :)
fältissarna kom och hälsade på oss (panik vi fick) och började springa rent atoumatiskt.haha
på bussen hem träffade jag erika och vagge och jeppe några trevliga snubbar som börja snacka me oss, vet inte vilka dom va menmen,.
väl hemma så kännde jag och erika för å baka så kladdkaka fick de bli. började kolla på en film men somnade ganska snabbt om man säger så! haha, vilket e vad jag snart ska göra igen så puss på alla människor <3
finkväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0