Calling my name won't make me listen


Läkarbesöket gick riktigt bra (för att handla om så pass mycket dåliga saker hehe) och jag har nu fått en ny konsultionstid om två veckor. Äntligen ska vi gå till botten av mysteriet när det gäller mjälten på mig, känner mig riktigt glad över det samtidigt som det är lite nervpirrande, dom vet ju inte vad som ska göras åt saken än.

Efter en lång lunch på thai och sushibuffén, ja jag har fått en knäpp och vill ha sushi till frukost lunch och middag nuförtiden, så tog jag mig in till stan för skola och en snabbfika med ståhlisen. Åh vad jag gillar den tjejen alltså. 
Snart ska jag snöra på mig springskorna tillsammans med Rikard för lite gym, och senare ikväll ska jag bara ta det lugnt för sista gången på länge...deadlinen för samhällsanalysen närmar sig och jag har knappt börjat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0