grow up

jag har just fått reda på massor om min släkt, låååångt bak i tiden. visste ingenting om de här förut men alltid kul att lära sej någonting nytt, särskilt om sej själv.
blev ju sjukhus igår igen , suck. men nu jävlar nu ska jga bli frisk! jag får gå på hög smärtlindring och ska köra nån ovanlig metod med mina piller.. hoppas det funkar, annars blire nog operation om några månader, och det tror jag inte att jag helt och hållet pallar med om jag ska vara ärlig.

men vi säger såhär, jag försöker vara positiv. jag försöker verkligen. men vill bara säga en sak, och det är att när jag har ont, blir jag lätt irriterad, och stör mej på det mesta om jag ska vara ärlig, vill mest vara för mej själv och tänka efter. för jag överreagerar, särskilt när det gäller min babe, vilket är ganska osnyggt av mej....(!) hahah fölåt för det iallafall, du vet att jag älskar dej gubben, även om jag kan vara lite dryg för småsaker. men jag kan försvara mej lite med att jag är tjej också, ;) haha vi överreagerar för i stort sätt allt, men jag ska försöka bättra mej lite för det kan inte vara roligt någonstans. men som sagt vi tar det där ikväll.

right now sitter jag hemma hos mormor och morfar, proppmätt och sömnig såklart. gr8. entrécote vettni. men nu ska jag skaffa mej något bättre att göra. peace

Kommentarer
Postat av: matilda

BRA! Va positiv gumman! :D <333333

2009-09-04 @ 18:31:00
URL: http://heltenkeltmatilda.blogg.se/
Postat av: Marléne

Men bellis då. Du verkar vara värsta otursbarnet. Varför hamnar du på sjukhus nu då? :(

2009-09-09 @ 19:16:38
URL: http://marliine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0