give a little bit of love to me



Ikväll är en såndär kväll då jag bara vill gå ner mig i ett arbete, jobba på och glömma hela världen runt om mig eftersom att ingenting stämmer. Sedan jag fick veta att det faktiskt verkligen är något fel på mig förra veckan, har jag börjat se saker annorlunda. Jag prioriterar saker jag inte gjorde förut. Jag uppskattar kärleken jag får mer. Jag tar mig själv på ett större allvar, men ändå vill jag bara skratta bort allt, eftersom det här inte är en verklighet som jag vill ha. Har inte riktigt pratat ut med någon som ni märker. Så nu ska jag begrava mig i en svenska-uppsats om min vän Alice.

Love


Kommentarer
Postat av: fialotta

älskade vän. jag finns här, det vet. alltid. <3

2011-05-02 @ 14:28:41
URL: http://sofiaothelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0