I wanna celebrate and live my life!

Hejsan bloggish!

Nu har jag äntligen färgat om mitt hår, stod inte ut att se ut som en rysk tant som fått måskit i hela huvudet, haha! Nu är det iaf mörkt med en touch av lite lila och ljusare slingor, asnice!

Idag rå, skolan rullade på. Va och hälsade på en kortis i KS med Sara, men det va inte samma sak som förr om man säger såååå. Kändes som en lekskola haha. Antar att det är precis vad det är.

Nu ska jag värma bullar och dricka mjölk, kolla på Skenet bedrar och The big bang theory för att sedan somna gott i min härliga, underbara och underskattade säng!

 
Före: Frissör jäveln ska ju ha stryk, vem lämnar en och en halv centimeter utväxt kvar när man gör slingor?!?!?!?!?


Efter: Ursäkta fuvked up bild på mitt fejs, men där är färgen!

nu måste jag hitta min lur, godnat..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0