en onödig lista

1. Vem var det senaste du pussade? Josefine
2. Vad har du för bh-storlek ? b och c
3. Trivs du med det ? - gör jag väl
4. Har du lagt till något nummer på din mobil idag ? nej
5. Gillar du någon nu ? nä det gör jag inte
6. Vad gjorde du inatt ? jag sov :)
7. Och i förrigår ? skola sen stan
8 Vad gör du innan du somnar ? kollar tv
9. Kan du prata med din mamma om allt ? nej, eller jag skulle säkert kunna men det gör jag inte 
10. Hade du berättat för din päron om du var garvid ? Ja
11. Har du varit gravid ? Nope
12. Hade du blivit glad om din pojkvän friat till dig ? hahahah nej
13. Choklad eller glass ? choklad
4. String eller hotpants ? båda
15. Stövlar eller sneakers ? convers
16. Kjol/klänning eller jeans ? jeans

Åtta fakta

1. Hemstad/ort: hägersten
2. Hårfärg: mörk
3. Längd: 163
4. Frisyr: utsläppt
5. Ögonfärg: blue
6. Skostorlek: 37/38
7. Humör: trött 
8. Vänster eller högerhänt hööööööger

Tio saker om ditt liv

1. Har du nånsin varit kär? ah
2. Tror du på kärlek? nej, kärlek gör en blind
3. Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar? ahre har jag
4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? yessirrrr
5. Har du någongång krossat någon annans hjärta? tror inte det
6. Har du någonsin blivit kär i din bästavän? - haha ja
7. Har du någonsin älskat någon utan att tala om det för honom? nej
8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? jag tror det.
9. Har du någongång haft en hemlig beundrare? inte någon jag vet av

Fyra grejer

1. Har du någonsin blivit jagad av snuten? - haha ja
2. Har du en hund?  mark :)
3. Sover du helst själv eller med någon? med någon
4. Tror du på spöken? om jag gör.

HAR DU
Blivit kysst ? - ah
Stått på scen ? - Ja
Varit med om en bilolycka ? yepp
Klättrat på berg ? ja hehe

ANTINGEN ELLER

Kallt eller varmt ? hot
Blått eller rött ? rött
Regn eller snö ? helt klart regn
Ull eller bomull ? - cotton
Rosor eller tusensköna ? - rosor
Vår eller höst ? vår
Historia eller vetenskap ? - historia!
Matte eller engelska ? älska engelska

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0