Love generation

Hejsan bloggisch!
Jag är helt otrolig, mästare på att laga mat! Underbart, kommer mina framtida barn att tacka mig för skulle jag tro.
Iaf, idag var det idrottsdag, som jag bara mindre än halvt kunde medverka på eftersom att jag har skadat knäet. :( haha fast det va ju inte direkt som att jag stod och grät för jag inte kunde vara med ehehehhehehehe.....

Även fast jag inte har kvar något i skolan typ (förutom spanish) så känns det som det är så mycket som måste göras hela tiden, fast allt är ju såklart bättre än skolan!


Innan kvällen är slut ska jag hinna med:

  • Packa
  • Duscha, hårinpackning och sånt tjaffs.
  • Städa mitt überstökiga rum
  • Tralla runt i min balklänning och testa ut olika balfrissyrer
  • Slå in Sofias present.



P.S, Förlåt en en gång Sofia, har fett dåligt samvete för jag inte kan va med i helgen, Menart! Men kom ihåg, du är bäst ändå.




Kommentarer
Postat av: fia

det gör inget bellllllls! <333

2010-05-27 @ 18:54:52
URL: http://sofiaothelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0