jag me and myself

tjatja,
jag gör inte ett piss. inte 1 piss och det är så jävla skönt att bara vara för mej själv och ha lite gabriella-tid.
idag vare spex i skolan, sthlms bönder YEAH. hahaha jag och marcus va helt klart snyggast av alla och christíne får också stå med på dom orden! hahaha.
de blir inte så mycket uppdatering för datan är ju trasig så vi har för stunden en jobbig som jag inte orkar göra sällskap alldeles för ofta ;)
och eftersom daniel tittar på fotb. då får man hitta på andra saker. så nu ska jag duscha, göra inpackning och bara mysa för mej själv, hejrå!

you don't know what you got until you are missing it alot.

Kommentarer
Postat av: christine

OM det blev? Klart det blev! :D haha,

2009-09-09 @ 20:36:18
URL: http://doux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0