fan

ah nu sitter jag här igen. vet inte riktigt vad jag ska skriva.
gick till skolan idag, pluggade engelska och var på no upptakt men efter det så fick mamma hämta mej, magen strejkade igen och de blev inge mer med de.
när jag kom hem sov jag ett tag, sen väcktes jag , tittade på tv och bara tog det lungt och väntade på lina som försvann spårlöst? wierd. ;)
nu väntar jag på rikard, han ska komma och vi ska prata ut lite skulle jag tro.
så nu ska jag snart spendera lite tid med en väldigt go kille.

btw så har jag och min pojkvän varit tillsamans i 6 månader idag. vet inte riktigt vad jag mer ska säga om det än att jag älskar dej fortf lika mycket.

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0