send me on my way

vaknade hemma hos erik, halv 8 som vanligt dåra, fan va det känns tragiskt att vakna så tidigt varje dag på lovet.
vid 12 drog vi innåt stan och jag satte mej på bussen mot valbo. väntade på matilda inne på donken i 1 och en halv timme och sen skulle det shoppas skor! jag, klumpig som jag är kliver ur bilen och rätt in i en sån där cementgrej som håller upp stolpar med benet och ramlar rätt in med ansiktet i själva stolpen. jag älskar mej själv vid såna tillfällen. senast igår påminde jag daniel om hur glömsk och klumpig jag är, och så går jag och gör en sån här sak. åh herregud jag bara älskar mej själv.....!

kvällen har bara varit slapp som tusan. vi har kollat greys och lite fråga olle, tjockat popcorn och bara myst.
nu ska vi nog kolla lite mer tv och jag ska kyla ner ena halvan av mitt ansikte som dunkar och värker. YeeeY..

when it's good, then it's good until it goes bad, until you are trying to find the you that you ones had.


                                                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0