måndag

gomorron, eller god middag kanske jag ska säga, ;) vaknade för ett tag sen,
 gjorde frukost och ska sätta mig och sola.
idag blire oväntad hemfärd för att min morbror och dom kommer hem, yey.. ahja.
wiiiiee, nu äre bestämt, jag drar till gävle igen på torsdag (a)
eftersom daniel inte kunde komma hit så får jag åka till honom, enkel och bra lösning :)
nästa vecka drar jag und lijsa till italia, fy åt helvete vad skönt de ska bli!
men nu ska jag dunka lite musik, städa lite och skaffa mig ett life!


Kommentarer
Postat av: jonna

men bella, det är ju du och jag och.. vad hette snubben? :D:D älsklingen! <3

2009-07-04 @ 21:10:35
URL: http://jonnajhall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0