fifaaan

jomen tjennarè!
har precis gjort mig iordning. ska ju på nån jaekla släktgrej vid like 4 tiden. yaya, jag överlever väl, i hope..........
innan ska jag hinna med att plugga(!), sola och göra nån nytta och faktiskt ta in alla kläder i min gardegarderob. hahahahahha, eftersom att de va tänkt att jag skulle byta med mamma eftersom hon har en mycket större, vilket är konstigt för jag har typ hur mycket mer kläder som helst och nu ska hon få se att jag behöver en ny för min e för liten. big suck.

senare ikväll ska jag maybe va med cissimyman, yeeaaaaaa. så längesen och eftersom att vi va så bra i falun så måste vi ju se om de går lika bra hemma, vilket jag inte tvivlar på. :)

men nu ska jag börja plugga lite , måste bli klar med fucking svenskan så sadface på de . 
take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0