danielniklasson

hehehehehehey.
kom nyss ut ur badet. eftersom att jag och lisa fick lov att spendera sisådär 1 och en halv timme på rikards veranda(stavning?) bara för att han va riktigt seg på att komma hem. och jag fick självklart tiden att gå genom att prata med bby i tele och.......... U m g å s med lisa :))))) haha
när vi väl kom in till r så blev de ett ganska kort besök. lilla gumman är ju sjuk så hon va tvungen att åka hem efter en stund och då följde jag flowet och drog mig hemmåt jag med.
väl hemma la jag mig i badet och socialade mig med danne och axel lite i tele.. :)
men nu ska de som vanligt sättas på en film att somna till mwihihihihi. h0ers!

 HahA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0