baby, you know that i miss ya

y00.
vaknade sisådär hhhmmhmmm....... en timme försent imorse?! jag som hade tänkt att jag skulle gå upp earlier för att plugga men neeeeeeeheejdå. mwihihi va trevligt man blev bemött av elisabeth sen då. men aja, skoldagen blev ju då heelt jättebra..typ. gjorde svenska prov och grejer så WIHO på mig. :)
efter skolan drog jag och lisa först till mig och sen till skhlm, yees. såklart hittade jag något, haha, übersöta sovshorts, yummie.
imorn blir väl till skola som vanligt, sen hem till lisa ett tag skulle jag tro för hon har lovat att fixa mina naglar, *happyface*

men nu ska jag hitta på något annat, som att typ skaffa mig ett liv eller nåe. cya

 tötenosarna då

Kommentarer
Postat av: lina

nemen det är såklart jag vet (a) <3

2009-04-20 @ 21:15:20
URL: http://linakrogstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0