sjuk...

hejsan alla söta människor.
är fortfarande i falun, och inte nog med att jag har blivit sjuk så åker vi hem imorgon, och direkt när jag kommer ut ur bussen vid 5 tiden kanske så ska jag pallra mej till centralen och ta ett direkt tåg till karlstad och hälsa på min kära far.
farmor ska även komma och vi ska fira henne för hon har precis fyllt 75, GRATTIS!
en stor räddning för morgondagen är att lisa ska komma och möta mej och följa med in till centralen, ska bli asskönt att träffa henne igen, saknaden är stor.
jag och cissi tyckte i morse att vi va för sjuka för att orka gå ut i skogen och ha gympa, så vi fick sovmorron av lärarna vilket var en stoooooor lättnad!
känner lite hemlängtan faktiskt, de finns inte så mycket att göra här...
tror faktiskt jag ska gå och ta en ipren nu, innan jag ska gå på bildpasset, känner att jag kommer få ig hahaha'¨
kyss och smek sänglek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0