sista innan falun!

                                                                               
tjatja, sitter och kollar på en film som e jääääääääääääääätte tråkig, tror jag sätter på lite musik istället, yes-yes!
har laddat in lite nya låtar inför resan imorn, kommer bli skit najs! (kommer dö efter min lisa :/ )
ska va i skolan vid kvart över 7 imornbitti!!! kommer dö, måste typ upp klockan halv 6 elr nånting, JOBBIGT.
min packning väger typ 8 ton, undra hur jag ska ta mej till skolan (?) hahahaha
men nu ringer marcus, tror jag ska vara lite social med honom i telefonen ett tag. juste, kommer inte kunna blogga på heeeeeeeeeeela resan, kanske på fredag, vi får se.
ni får försöka klara er sålänge ;) CYAAA §


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0