fyfan,

shuhejsan alla. Sitter vid en data och försöker tänka på vad jag ska skriva, har verkligen inte hänt så mycket idag. Eller jo jag har lärt mej att spela poker *yeeeaah* hahaha, marcus martin och alex är bra lärare NOT.
de jag fick lära mej är att de är bra att inte förlora för den som gör de får ett bra antal smällar haha.
känner en liten känsla av hemlängtan redan, de känns så tomt här och de finns ingen att vara med...
JAG OCH CISSI GO!GO!GO!Hon och jag drog till centrum och handla lite godis och när vi kom tillbaka så fick vi lagom med skit för de fast elisabeth hade sagt att vi fick gå! typ varend lärare i hela byggnaden typ dampa loss på oss(?)
känner mej inte så himlans på happy humör.. livet e segt ibland, kan va riktigt jävla förjävligt.
när vi va nere på ica maxi fick vi lite lust och va lite busiga och gå en Liten promenad till gävle, ligger ju bara sisådär en 80 km bort (?) men vi kom på att vi nog inte skulle hinna tillbaka i tid ens till när vi skulle åka hem hahaha.

ipoden är en stor räddning, utan den skulle jag nog inte ens orka sitta här och skriva.
det är något speciellt med mej och musik, om du nångång ser mej nånstans så kan jag nästan lova att jag har hörlurarna i öronen och är onåbar (a). Musik är en värld som man kan gå in i om man är ledsen, glad eller ja hur man än känner, den finns alltid där så min ipod är en stor tröst för allt som händer.
orkar nog inte blogga mer just nu, hör av mej lite senare och uppdaterar läääget :)
KYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0