SKA SKÄRPA MEJ!

hej alla människor, ligger i sängen och har precis duschat. Ber då hemskt mycket om ursäkt för att jag inte har bloggat på väldigt länge men de har varit ööööver mycket med skolan och allt pluggande.
Idag har jag redovisat steg 15 i matten och känner mej överstolt. har två prov nästa vecka, musik och kurs (hjälp.)
okej, dags att byta samtalsämne från skolan! mamma vääägrar ge med sej om att jag vill ta hål i naveln!! hatar henne just nu, pappa har tillochmed pratat med henne men hon vägrar lyssna, kämpa på pappa!
pappa säger att om lisa får så måste ju jag också få, så nu hänger allt på att lisa får :P

Desperat HouseWives har börjat igen! äntligen, så som jag har längtat. serien verkar bättre än någonsin och jag kunde knappt släppa blicken från tvn en sekund under hela programet, men var tvungen att slita mej och hämta lite godis (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0