me ut ikväll?

what's up alla?
ligger och väntar på att tiden ska gå, ska typ ut med nåra kompisar om en liten stund, om ni vill hänka så slå en pling!
idag har jag haft de ganska mys med becca, vi har glidit ifrån ganska mycket men nu käns de mycket bättre och jag kunde inte vara mer glad för de!
vi satt på bryggan och tog lite fina foton när de kommer ett par killari kanske 10 års åldern och drar upp värsta fällan ur långsjön. de ligger två stackars kräftor där i och jag kunde inte mer än att när dom hade gått, dra upp fllan igen och släppa ut kräftorna! de va ju så synd om dom lixom.. kan bara tänka mej minen på dom dmå killarna när dom kommer tillbaka och de inte finns nå kräfter kvar.. HAHAmen nu måste jag gå ut med hunden :) puss jag vi becca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0