Skolavslutningen avklarad

tjohoppsan alla.
Sitter i sängen och jämrar mig lite över mina braiga betyg. fick bara ett mvg och tre vg, resten g. jag själv tycker att det är helt okej, men inget räcker ju sjävklart för mina föräldrar.. (FLIPP) men jag är stolt över mig själv.
kläderna idag va heeeelt okej enligt mig. Hittade min fina kjol som jag köpte till praoen, va helt perfekt.
Julen är då här om 6 dagar, känns lite skummt! :s jag menar, de va typ julafton igår som senast känns det som?
Nej men nu ska lilla jag lägga mig och chilla till en asgullig film som heter a lot like love, somnar nog snart för jag är dödstrött!  cya §
P.s srysry för detdär dubbelinlägget om titanic, bloggen cpade och det stog inte att det hade skrivits nåt så jag skrev de igen och då kom allt upp -.-'



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0