Itunes kan gå och..

FUCKFUCKFUCK! Nu flippar jag lite bara för att mina Itunes har vrickat sig helt totalt. Typ de flesta låtarna har försvunnit och sedan har de kommit in några nya som jag inte ens har någon aning om vart de kommer ifrån. Min älskade musik, vad ska jag göra nu? hur ska jag överleva en 4 timmars lång tågresa utan den största delan av mitt liv? KILL ME.

Sitter och pratar med wallin på msn, va ett tag sen nu. Vad hände? Vf blev allt så annorlunda bara över en natt? Men sånt är livet, ellerhur? man får leva med att folk försvinner och förendras. jag trodde bara inte de skulle hända oss så fort, verkligen inte. Så om du läser det här marcus så förlåt, jag saknar dig :(

Nu ska jag fixa med mina itunes, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0